Milyen kihívásokkal küzdenek meg a bankszektor képviselői 2015-ben?

 

Jelentős átalakulást eredményez a hitelezési piacon a devizahitel-elszámolások lezárása, a hitelkiváltások lehetősége, a magáncsőd intézménye, valamint a CSOK megjelenése. 

Megnőtt a lakásvásárlások száma és az igény a lakáshitelek iránt, viszont a korábbi devizakockázatok mellett most a kamatkockázat veszélyeire kell felkészülniük a hitelintézeteknek. A lakossági hitelezés mellett a vállalati hitelezés kapcsán is láthatunk előremutató jeleket, hiszen a Növekedési Hitelprogram lehetőséget biztosít a vállalkozások bővítésére és fejlesztésére egyaránt.

 

 

Modellváltás kezdődik az értékesítésben, de vajon hogyan alakítják át értékesítési hálózatukat, ösztönző rendszerüket a hitelintézetek? Továbbá milyen befektetési termékeket tudnak ajánlani a bankok azoknak az Ügyfeleknek, akik megtakarításokkal rendelkeznek, de nem fektetetnek be az alacsony kamat miatt banki betétekbe?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra az IIR Magyarország éves Bankszektor 2015 konferenciája december 10-11-én, a Gundel Étteremben, vállalati esettanulmányok, hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Nagymértékű átalakítások várhatóak a hitelintézeti szektorban is: a jelzálogbank alapítás változásai, az állami szerepvállalás és a befektetési szolgáltatások szabályainak szigorítása miatt. Előadást hallhatnak az Igazságügyi Minisztérium és a Nemzetgazdasági Minisztérium képviseletében a hitelezés alakulásáról a mai magyar piacon és a jelzálogbank alapítás feltételeinek új szabályairól is.

A fent említett kérdéskörök mellett bemutatásra kerülnek a befektetési kockázatok, a kockázatok és a mellékhatások lehetséges megoldásai az üzleti kapcsolatok hatékony és biztonságos növeléséért. Többet megtudhatnak a BIG DATA-ról, hogy miként lehet az adatból használható adatbázist és információt létrehozni. Továbbá rendezvényünkön tájékozódhat a legújabb technikai innovációkról, újításokról: a mobilfizetésről és a digitális ügyfélkiszolgálásról.

Mindemellett megválaszolásra kerül a konferencián az is, hogy „Hogyan kivitelezhető a költségcsökkentés és ügyfélelégedettség-növelés egyszerre?” A fórum előadói költséghatékony megoldásokat nyújtanak, melyekkel optimalizálhatják költségeiket és növelhetik hatékonyságukat nem csökkentve az Ügyfél elégedettséget. 

 

 

A szakkonferencián az alábbi cégek szakembereitől hallhatnak előadásokat:

Bisnode Magyarország Kft.; CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt.; Heti Válasz; Igazságügyi Minisztérium; KPMG Tanácsadó Kft.; Magyar Mobiltárca Szövetség; Magyar Nemzeti Bank, Nemzetgazdasági Minisztérium; Otthon Centrum; Opten Informatikai Kft.; OTP Bank Nyrt.; Vodafone Magyarország Zrt.; Wincor Nixdorf Kft.

Ha felkeltette érdeklődését a szakkonferencia, látogasson el a rendezvény honlapjára, ahol részletes információt kaphat a rendezvény programjáról és a jelentkezés módjáról.